اطلاعیه مهم شرکت در امتحانات (۲)

۱۸ دی ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۸ کد : ۲۹۷۸ اخبار
تعداد بازدید:۲۲۹

با سلام و احترام

ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت خدمت کلیه دانشجویان عزیز که با تلاش و برنامه ریزی در کلاس های مجازی که قطعا سختی و چالش های خاص خود را دارد و انرژی زیادی جهت درک مطالب و یادگیری آن ها را می طلبد شرکت نمودند، نکاتی را جهت شرکت در آزمون های مجازی و رعایت آن ها در طول آزمون خدمتتان عرض می‌کنم:

1-  دانشجویان گرامی قبل از شرکت در امتحانات «شیوه نامه برگزاری آزمون که توسط مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه» تهیه و به دانشکده ها ابلاغ شده است را مطالعه نمایند تا از جزئیات نحوه برگزاری آزمون ها مطلع شوند.

شیوه نامه آزمون پایان نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 بر بستر وادانا

http://hygiene.iautmu.ac.ir/file/download/news/1609615558-1399-.pdf

 آنچه دانشجویان باید اطلاع داشته باشند

http://hygiene.iautmu.ac.ir/file/download/news/1609996269-.pdf

2- با توجه به اینکه در این روزها کانورت اطلاعات از سامانه قبلی به آموزشیار در حال انجام است. در صورتیکه موفق به واریز شهریه، ارزشیابی اساتید و اخذ کارت ورود به جلسه نشده اید، پس از کانورت صحیح اطلاعات می توانید در سامانه آموزشیار نسبت به انجام امور ذکر شده اقدام نمایید.

3- جهت کسب اطلاع از تاریخ برگزاری امتحانات حتما به سایت دانشکده مراجعه و تاریخ برگزاری امتحانات را مشاهده فرمایید. دانشجویان عزیز توجه نمایند حتما تاریخ و ساعت امتحان درج شده در برنامه امتحانات را با تاریخ و ساعت درج شده در صفحه درس مربوطه در سامانه وادانا کنترل کنید و اگر مغایرتی در درج تاریخ آزمون توسط استاد وجود دارد سریعا اطلاع رسانی نمایید تا مشکل مرتفع شود.

4- تلاش شد بازه امتحانات افزایش و فرجه امتحانات نیز در نظر گرفته شود. همچنین 72 ساعت پس از اعلام تاریخ امتحانات جدید در پرتال دانشجویان گرامی، دروسی که در یک روز و ساعت تداخل امتحان داشتند توسط نمایندگان شما اطلاع رسانی و در لحظات آخر، به ساعت دیگر موکول شد و متاسفانه درخواست هایی که پس از آن تاریخ ارائه شد به دلیل بسته شدن سایت، امکان تغییر وجود نداشت. بنابراین دانشجویانی که در یک تاریخ و ساعت می بایست در دو امتحان همزمان شرکت نمایند، می بایست دو امتحان را همزمان در سامانه وادانا باز کرده و طبق زمانبندی هر امتحان به پاسخگویی بپردازند. دروسی که به صورت تکدرس می باشد و تعداد دانشجویان آن زیر 10 نفر است با اساتید ارجمند هماهنگی لازم در خصوص نحوه برگزاری آزمون صورت گرفته شده است.

5- با توجه به دستورالعمل صادر شده، دانشجویان می بایست پاسخ سوالات خود را در سامانه ارسال نمایند. در خصوص سوالات تشریحی نیز در صورتیکه به دلیل مشکلات سیستمی دانشجو قادر به استفاده از سامانه نباشد مستندات (پاسخ امتحان و اسکرین شات مشکلی که با آن مواجه شدید) را حداکثر 10 دقیقه پس از برگزاری آزمون به "استاد درس" ایمیل نماید. جهت مستند سازی بهتر است همزمان به ایمیل دانشکده نیز ارسال شود تا بایگانی شود و در صورت لزوم بعدا مورد استفاده قرار گیرد. آدرس ایمیل دانشکده onlineexam.bmp@gmail.com است. اولویت ارسال پاسخ سوالات (تستی یا تشریحی) سامانه مجازی است بنابراین دانشجویان می بایست پاسخ های خود را از طریق سامانه ارسال نمایند. در خصوص سوالات تستی با توجه به دستورالعمل ارسالی، دانشجویان در صورت قطع سامانه می تواند یکبار دیگر وارد سامانه شده و از ادامه سوالات به پاسخ دهی بپردازند.

6- در آزمون تشریحی؛ درصورتیکه دانشجویان وارد سامانه نشوند و پاسخ سوالات خود را ایمیل کنند (حتی اگر در بازه آزمون باشد)، بر طبق دستورالعمل ارسالی غایب ثبت خواهد شد. بنابراین دانشجویان در طول آزمون حتما تلاش به ورود به سامانه نمایند. اما اگر در آزمون شرکت کنید و سامانه دچار مشکل شود و دانشجو از آزمون خارج شود و دیگر نتواند ورود کند، می‌تواند پاسخ سوالات خود به همراه اسکرین شات مشکل ایجاد شده حداکثر تا 10 دقیقه پس از آزمون برای استاد خود ایمیل کند تا‌ پس از تایید، نمره دانشجو ثبت شود.

7- دانشجویانی که در ترم جاری سعادت همکلاس شدن با آن ها برای اینجانب فراهم نشد، لطفا مستندات خود را به ایمیل استاد درس مربوطه و ایمیل دانشکده ارسال نمایند تا امکان پاسخگویی به ایمیل های دریافتی توسط دانشجویان ترم جاری اینجانب فراهم شود. متاسفانه علیرغم اطلاع رسانی متعدد از طریق سایت و کانال های اجتماعی جهت ارسال پاسخ سوالات به ایمیل استاد مربوطه و دانشکده، بیش از 1k پیام‌ در inbox ایمیل شخصی اینجانب در ترم گذشته ارسال شد که بازبینی آن ها به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

8- از وضعیت پایدار اینترنت خود هنگام آپلود پاسخنامه تشریحی مطمئن باشید و این موضوع را به دقایق و ثانیه های پایانی واگذار نکنید. تجربه ترم گذشته نشان داد در برخی موارد خاص، دانشجویان تصور می کردند پاسخ آن ها در سامانه آپلود شده است ولی پس از اعلام نمرات متوجه عدم دریافت پاسخ توسط استاد شده اند، سعی کنید در هنگام آپلود اسکرین شات گرفته و حتما پاسخ سوالات خود را در موبایل یا دستگاه هوشمند خود ذخیره کنید.

9- با توجه به اینکه ملاک دریافت مستندات از طریق ایمیل استاد یا ایمیل دانشکده است، بنابراین از دانشجویان عزیز درخواست میکنم ضمن درج دقیق آدرس ایمیل استاد و دانشکده (متاسفانه در ترم گذشته دانشجویان در تایپ ایمیل دچار اشتباهاتی شدند که کار رسیدگی را سخت می کند)، جهت جلوگیری از ایجاد مشکل برای اساتید و ناراحتی های احتمالی، از ارسال مستندات به شبکه های اجتماعی آنان خودداری کنند.

 در انتها از کلیه دانشجویان گرامی که با آگاهی دادن به سایر دوستان خود به عنوان همیار دانشکده کمک می کنند تا اطلاعات سایر دوستان از امتحانات مجازی افزایش یابد تشکر می کنم. امیدوارم با توکل به خدا و تمرکز و کنترل استرس بتوانید بهترین عملکرد را در آزمون پایان ترم ثبت نمایید.

با آرزوی سلامتی و موفقیت

دکتر محمد کریمی مریدانی

ریاست دانشکده بهداشت و مهندسی پزشکی


( ۱ )

نظر شما :